HTML

Tartalom

amikörülvesz: fiataloktól fiataloknak

Ez a blog a 18 éven túli fiataloknak szól. Miben tér el a többi ilyen jellegű oldaltól? - Fiataloktól fiataloknak: nem 50 éves emberek osztják az észt, hanem Ti írhatjátok le a gondolataitokat, tapasztalataitokat. - Színes a világ: nem egy ember egyfajta világnézettel, hanem sok fiatal, különböző, sokszor egymásnak ellentmondó gondolatai jelenhetnek meg. Témák amik eszembe jutottak (ötleteket várok még, bármi jöhet ami érdekel benneteket): -érettségi -továbbtanulás -pályakezdés, elhelyezkedés, önéletrajz, fizetés -párkapcsolat -lélek, komoly gondolatok -buli, szórakozás, programajánló -egészség, devianciák -politika -zene, film, olvasmány, vers -odamondás, ökölrázás, provokáció -humor -képek -videó -fórum - és bármi egyéb, ami Titeket érdekel! Nagyon fontos: ez az oldal csak akkor működik, ha Ti írtok. Ha szeretnéd egy írásodat megjelentetni, kérlek küld el az amikorulvesz@gmail.com e-mail címre! Jó olvasgatást és írogatást!

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • arszak: Sziasztok! Múltkor keresgéltem, hogy diákként hol érhetné meg számlát nyitni, amire jöhet minden h... (2013.09.11. 12:05) Nincs cím
  • mediaelemzo: A TV-t pontosan erre a célra tervezték. De régen sem volt jobb ám! Amikor hétfőnként ment a Dallas... (2013.01.08. 22:29) A „Varázsdoboz” jelentősége manapság
  • bekkácska: Most érettségiztem és nagyon várom már a fősulis életet! Igyekszem előre látóan gondolkodni, szóva... (2012.07.16. 09:35) Középsuli után munka
  • Pistie: Kedves Vass Katalin! Sok jó meglátás van a cikkben. A fizetések felsorolása pedig rendkívül haszn... (2012.06.22. 00:39) Menni vagy maradni?
  • Emma*: Még soha nem hallottam ilyesmiről... én is meg vagyok lepődve. A virág az az ajándék, ami a legkéz... (2012.06.15. 01:17) Miért volna régimódi virágot venni?

Zöldpardon-minden amit jelentett és minden ami megmarad

2012.05.29. 19:27 amikörülvesz

19 éves vagyok.

13 éves voltam amikor először anyukámmal ,majd 14 amikor barátnőmmel voltam itt először-nagykorú nélkül.(Ekkor még nem volt a zöldkártyás macera). 5évet adott nekem,5 idényt buliztam itt végig..és mi a tapasztalat?

Olvastam olyanokat,hogy nem volt sehol biztonsági őr és ZP területén valakit agyon vertek..kérdezném a kedves illetőt..Tessék?? Emlékszem amikor 15 és fél voltam , és pont akkor vezették be, hogy UV pecsétet kaptak a 16éven aluliak, hogy 10 után kifáradjanak. Minden négyzetméterre jutott egy biztonsági őr, aki UV lámpával járt körbe-körbe és küldte ki a fiatalokat.. Ez a mai napig sem változott, mert biztonsági őrből sosem volt hiány....

3évvel ezelőtt mindig féltem a park közelébe is menni. Nem tudom miért, talán a sötéttől való félelem. Azonban tavaly leültünk a szélére ketten és megdöbbenve tapasztaltam, hogy közterületisek "járőröznek" a rendfenntartás érdekében.. Reggel amikor kijöttünk nem értettem hova tűnik a sok szemét..majd mikor utána olvastam, hogy ZP vállalja a költségeket és takaríttat a környéken...köszönöm a kedves ott lakók nevében is, akik ZP ellen voltak mindvégig, ugyanis biztos vagyok benne, hogy ilyen tisztaságot nem igen fognak találni, mint ami eddig volt..

Szeretném megköszönni azonban a magam nevében is, a biztonsági őröknek, a ZP csapatának és tulajdonosának, hogy 5 nyáron keresztül vigyáztak rám, és még több ezer fiatal társamra, így drog és balesetmentesen tölthettem el itt ezt a csodálatos időt..

Sosem politizáltam, nem most fogom elkezdeni. De most úgy érzem magam mint egy kislány, aki néz felfele és kapkodja ide-oda a fejét, hogy mi is történik körülötte. Nekem nem ezt tanították az iskolában a demokrácia szóra. Szóval kedves politikusbácsik és kedves döntéshozók, kedves államférfiak/nők. Megkérdezném tőletek Én, egy számotokra jelentéktelen (ám de immár szavazó polgár) miért vesztek el Tőlem/Tőlünk mindent, ami számunkra fontos és értékes. Járjunk hajógyárira, katizzak be, drogozzak összevissza és ez legyen a jövőképem? Köszönöm ebből nem kérek.. És ebből a politikai rendszerből sem.. Ne kérdezze az ország miért vándorolnak a fiatalok külföldre.

Köszönöm állambácsik/nénik.

Írta: O. A.

Voltatok már a ZP-ban? Szerettétek?

Ha szeretnéd, hogy a Te írásod is megjelenjen, küld el az amikorulvesz@gmail.com e-mal címre!

Lájk, megosztás, komment!!!

Kövess minket a facebookon is: http://www.facebook.com/pages/Ami-k%C3%B6r%C3%BClvesz/236918586422675?ref=tn_tnmn

 

Szólj hozzá!

Címkék: Buli Gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://amikorulvesz.blog.hu/api/trackback/id/tr124553509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása