HTML

Tartalom

amikörülvesz: fiataloktól fiataloknak

Ez a blog a 18 éven túli fiataloknak szól. Miben tér el a többi ilyen jellegű oldaltól? - Fiataloktól fiataloknak: nem 50 éves emberek osztják az észt, hanem Ti írhatjátok le a gondolataitokat, tapasztalataitokat. - Színes a világ: nem egy ember egyfajta világnézettel, hanem sok fiatal, különböző, sokszor egymásnak ellentmondó gondolatai jelenhetnek meg. Témák amik eszembe jutottak (ötleteket várok még, bármi jöhet ami érdekel benneteket): -érettségi -továbbtanulás -pályakezdés, elhelyezkedés, önéletrajz, fizetés -párkapcsolat -lélek, komoly gondolatok -buli, szórakozás, programajánló -egészség, devianciák -politika -zene, film, olvasmány, vers -odamondás, ökölrázás, provokáció -humor -képek -videó -fórum - és bármi egyéb, ami Titeket érdekel! Nagyon fontos: ez az oldal csak akkor működik, ha Ti írtok. Ha szeretnéd egy írásodat megjelentetni, kérlek küld el az amikorulvesz@gmail.com e-mail címre! Jó olvasgatást és írogatást!

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • arszak: Sziasztok! Múltkor keresgéltem, hogy diákként hol érhetné meg számlát nyitni, amire jöhet minden h... (2013.09.11. 12:05) Nincs cím
  • mediaelemzo: A TV-t pontosan erre a célra tervezték. De régen sem volt jobb ám! Amikor hétfőnként ment a Dallas... (2013.01.08. 22:29) A „Varázsdoboz” jelentősége manapság
  • bekkácska: Most érettségiztem és nagyon várom már a fősulis életet! Igyekszem előre látóan gondolkodni, szóva... (2012.07.16. 09:35) Középsuli után munka
  • Pistie: Kedves Vass Katalin! Sok jó meglátás van a cikkben. A fizetések felsorolása pedig rendkívül haszn... (2012.06.22. 00:39) Menni vagy maradni?
  • Emma*: Még soha nem hallottam ilyesmiről... én is meg vagyok lepődve. A virág az az ajándék, ami a legkéz... (2012.06.15. 01:17) Miért volna régimódi virágot venni?

Miért volna régimódi virágot venni?

2012.06.04. 15:01 amikörülvesz

El sem hittem, amikor egy ismerősöm baráti társaságával töltött este azt a mondatot hallottam, hogy „virágot venni egy lánynak olyan régimódi”. Micsoda? Talán az emancipáció odáig jutott, hogy már kedveskedni is tilos?

Megkérdeztem, hogy akkor az is tilos, hogy a barátnőd esetleg meglepjen a kedvenc ebédeddel? A srác helyett a mellette ülő barátnője válaszolt: hát ő biztosan nem fog soha sütni-főzni, csinálja ezt egy anyuka.

Miért, ő nem akar anyuka lenni? Akkor mit szeretne? Értem én, láttam rajta, hogy legfeljebb még egy kör piát, még néhány évet, amíg elhiszi, hogy az ő kapcsolatuk az igazi, de úgy értem, hogy ezeken a felszínességeken túl.

Néztem őket, és esküszöm, nem értettem. Nem tudtam, hogy van leány, aki fölháborodna azon, ha vennék neki néhány szál virágot. Persze, tudom én, hogy ez csak növényi szaporítószerv, de nekünk, embereknek annyi furcsa szokásunk van. Ruhát is veszünk például, és társadalomban élünk.

Olyan volt ez számomra, mintha más bolygón élnénk. Azt mindig is tudtam, hogy ezerféle szokás létezik, azt is tudtam, hogy nem minden lány szereti a virágot, de arról is meg voltam győződve, hogy azért mindegyikük tudja: nem maga a virág, a fizikális anyag a lényeg. Arra pedig nem is gondoltam, hogy valaki egyenesen ellenzi ezt a lovagias szokást. Hiszen ez egy érték – és milyen ember az, aki egy értéket ellenez?

Nem mertem megjegyezni nekik, hogy én a villamoson is előre szállok le, majd lesegítem a lányt. Akkor is, ha nem járunk. Tartottam tőle, hogy úgy néznének rám, mint valami őrültre…
Szerző: O. T.

Lányoooook! Vegyünk nektek virágot, vagy kenjük a hajunkra?

Ha szeretnéd, hogy a Te írásod is megjelenjen, küld el az amikorulvesz@gmail.com e-mal címre!

Lájk, megosztás, komment!!!

Kövess minket a facebookon is: http://www.facebook.com/pages/Ami-k%C3%B6r%C3%BClvesz/236918586422675?ref=tn_tnmn

 

1 komment

Címkék: Gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://amikorulvesz.blog.hu/api/trackback/id/tr314564855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emma* 2012.06.15. 01:17:21

Még soha nem hallottam ilyesmiről... én is meg vagyok lepődve. A virág az az ajándék, ami a legkézefekhetőbb, minden alaklomra megy, frissességet, életet sugároz, érzékenységet... Az élő virág nagyon értékes. Valaki "megölte őket" csak azért, hogy egy másik személy pár napig élvezhesse.

Ki tudja ki találta ki ezt, lehet csak mentségnek akarta használni ...

Én nagyon örülök, ha virágot kapok, szép szokás :)
süti beállítások módosítása