HTML

Tartalom

amikörülvesz: fiataloktól fiataloknak

Ez a blog a 18 éven túli fiataloknak szól. Miben tér el a többi ilyen jellegű oldaltól? - Fiataloktól fiataloknak: nem 50 éves emberek osztják az észt, hanem Ti írhatjátok le a gondolataitokat, tapasztalataitokat. - Színes a világ: nem egy ember egyfajta világnézettel, hanem sok fiatal, különböző, sokszor egymásnak ellentmondó gondolatai jelenhetnek meg. Témák amik eszembe jutottak (ötleteket várok még, bármi jöhet ami érdekel benneteket): -érettségi -továbbtanulás -pályakezdés, elhelyezkedés, önéletrajz, fizetés -párkapcsolat -lélek, komoly gondolatok -buli, szórakozás, programajánló -egészség, devianciák -politika -zene, film, olvasmány, vers -odamondás, ökölrázás, provokáció -humor -képek -videó -fórum - és bármi egyéb, ami Titeket érdekel! Nagyon fontos: ez az oldal csak akkor működik, ha Ti írtok. Ha szeretnéd egy írásodat megjelentetni, kérlek küld el az amikorulvesz@gmail.com e-mail címre! Jó olvasgatást és írogatást!

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • arszak: Sziasztok! Múltkor keresgéltem, hogy diákként hol érhetné meg számlát nyitni, amire jöhet minden h... (2013.09.11. 12:05) Nincs cím
  • mediaelemzo: A TV-t pontosan erre a célra tervezték. De régen sem volt jobb ám! Amikor hétfőnként ment a Dallas... (2013.01.08. 22:29) A „Varázsdoboz” jelentősége manapság
  • bekkácska: Most érettségiztem és nagyon várom már a fősulis életet! Igyekszem előre látóan gondolkodni, szóva... (2012.07.16. 09:35) Középsuli után munka
  • Pistie: Kedves Vass Katalin! Sok jó meglátás van a cikkben. A fizetések felsorolása pedig rendkívül haszn... (2012.06.22. 00:39) Menni vagy maradni?
  • Emma*: Még soha nem hallottam ilyesmiről... én is meg vagyok lepődve. A virág az az ajándék, ami a legkéz... (2012.06.15. 01:17) Miért volna régimódi virágot venni?

skatulyázzunk, vagy ne?

2012.07.02. 16:30 amikörülvesz

tudod, hogy ismersz egy embert?
honnan tudod, hogy bízhatsz benne?

tudni nem tudhatod biztosan, max. érzed. ismerni meg..., nos gyakran saját magunkat sem ismerjük teljesen, a lábujjunktól a fejünk búbjáig, hogyan is ismerhetnénk teljesen vki mást. és hogyan is ismerhetne ezek után vki tökéletesen minket. és hogy ez miért vetődött fel? nos a tipizálás miatt.
én nem szeretem. az azonban tény, hogy nagyban megkönnyíti az életünket, ha jól tudunk kategorizálni. azonban csínján kell ezzel bánni, mert könnyen félrevisz.
ami a legjobban ki tud borítani, az ez, mégpedig, hogy valaki beszél velem két mondatot, vagy lát egy helyzetben, vagy olvas tőlem két mondatot, és mindjárt felállítja a diagnózist belőlem, pedig ez csak az életnek egy nagyon kicsi szelete, egy nagyon kicsi belúőlem, talán csak egy reakció, hogyan ítélhetnénk meg egymást ennyi alapján.
megítélhetünk-e egyáltalán? max. véleményt alkothatunk. anyukám szokta mondani, hogy ne ítélkezz, soha sem tudhatod, hogy miből fakad az adott viselkedés, mondat, nem tudhatod, hogy milyen batyukat hordoz. mára megtanultam ezt elfogadni. és igyekszem nem ítélkezni, inkább elfogadni, még akkor is, ha nem tetszik, végül is sok esetben nem nekem kell, hogy tetsszen.
egyszer, kétszer, sokszor megesik velünk, hogy félrevisz az emberismeretünk. velem is megesett. találkoztunk, egy helyzetben, jól lehetett vele beszélgetni, színházról, moziról, kultúráról, utazásról. bár nem voltunk olyan helyzetben, hogy ezt ilyen hosszan megengedhettük volna magunknak. mégis megtettük, repült az idő. maradtunk emil kapcsolatban. viszont ez csak egy oldal volt. a többit nem láttam. és hittem, mert én ilyen hívős vagyok, bár már szkeptikus is. hall, tapasztal, elhisz, de megszavazom áltban a bizalmat. aztán esetemben kisült, hogy a másik oldal már messze nem ennyire lenyűgöző. le is építettem az emil kapcsolatot. azt hiszem nem tetszett. de nekem sem kell minden tetsszen, és senkit nem érdekel, így ezt elvárom visszafelé is.
nos, akkor  most használjuk - e a skatulyákat, vagy ne? aztmondom finoman, csak úgy útjelzőtábláknak, és akkor nem ér nagy meglepetés. pozitív is csak finoman, de legalább negatív sem, ami megrengethetné a világunkat.a pozitívnak meg lehet örülni.
 
L. K insprirációjából, K. T.

Ha szeretnéd, hogy a Te írásod is megjelenjen, küld el az amikorulvesz@gmail.com e-mal címre!

Lájk, megosztás, komment!!!

Szólj hozzá!

Címkék: Gondolatok Érdekes

A bejegyzés trackback címe:

https://amikorulvesz.blog.hu/api/trackback/id/tr574624270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása